23:e Oktober - Yeeha!

Kan inte förstå att det bara är Oktober,
känns som det har gått mer än två månader sedan jag flyttade hit.
För jag menar,
har hunnit bygga upp så mycket!
Lärt känna en ny storstad, skapat en ny bekantskapskrets,
byggt ett litet bo hos moster.
ja..
..Mycket har hänt på kort tid.

Idag hade jag lektion med Prof. Marek, det gick förvånansvärt bra!
Var lite osäker på dagens ämne, så höll mig i bakkanten.
Men när jag väl fick min fråga kändes den lätt.
Yeeeah,
det är så det ska vara! :D

Sedan drog jag och två tjejer till från klassen till en liten "kneipka".
Vi pratade, drack polsk öl och åt pommes som luktade pepparkaka.
Så mysigt! :)

När jag kom hem och öppnade upp hotmail hade jag fått ett mail från polskläraren.
Klarade polsktentan! :D :D
Grymt skönt,
nu slipper jag ha polska de kommande två åren! ^^

Det har varit en jättebra dag idag! :)
Nu ska jag plugga kemi.
Tack och hej!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0