30:e Oktober - Hjärntvättad

Numera handlar allt om anatomi.
Precis ALLT!
I princip all min lediga tid går till att plugga det,
äter jag så tänker jag på det,
sover jag så drömmer jag om det.


Mamma är här och hälsar på.
Har inte kunnat umgås så mycket med henne, men jag tror hon förstår.

Om två veckor har jag första "praktiska" provet och ett par dagar efter det kommer tentan.
Allt handlar om ben, ligament och leder.
Hm.
Ska jag vara ärlig så är jag skitskraj.
:/

Utöver detta så kommer kemilaborationerna igång nu i november.
Har alltid varit helkass på kemi, så hur ska det gå?!
jösses.

Problems problems.. haha.
Så saknar jag alla där hemma nu också!
Åh!
Men snart är det jul igen.. då kommer jag hem! <3

/E


Kommentarer
Postat av: annapanna

ååh kommer du hem till jul! trodde inte jag. då måste vi ses <3

2008-11-13 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0