8:e Oktober - Gasproblem :P


Tänkte vara duktig och laga god frukost idag,
stötte dock på ett par smärre problem på köksfronten.
Spisen lixom, hur använder man den?!
Inte så att jag aldrig lagat mat..
Det är gasspisar som gäller här, inte elektiska som vi har hemma.
Förstår ju vilken ratt som är till vilken platta (ett poäng till mig!),
fast vad ska man skruva in den på för inställning?
Lång linje? Kort linje? Kanske den streckade?
Och värmen sedan?
Är femman typ fyra? Tian måste va sex?
Hm..

Klockan är halv nio och jag är redan sjukt konfunderad!
Hur skall detta gå? :P


/E


Kommentarer
Postat av: Zandra

haha! jag tror du och jag är kickass bra i köket alltså! :D

2008-10-08 @ 15:41:10
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0