9:e Oktober - Höst 20 grader varmt!

Det vart sanslöst fint väder i Wroclaw idag. :)
Såfort jag stigit utanför porten ångrade att jag tagit på mig både jackan OCH hood-tröjan.


I skolan hoppade hjärtat ett extra skutt när Professor Marek, på anatomilektionen, frågade om vi hade med oss plasthandskar.
Ja det hade jag,
jag var förberedd..
Ville så gärna..
Ville titta och ta på..
Röra vid..



..30 år gamla och halvförmultnade armar och ben,
ryggradar och bröstkorgar..

Hm..
Var sådär halvkul,
jag ville ju peta på döingar..
Hela sådanna..

Menmen.. Det kommer nog senare.
 :P

Hur som helst,
Professor Marek är minsann en man med pondus!
Det var inte utan lite darr på rösten jag svarade på frågan han gav mig..
"-What kind of ligaments are there?"
Errh, ja du..
Finns ju rätt så jätte många, började jag med..
hahah..
Inom loppet av ett par minuter fick jag till svaret någotsånär,
han såg nöjd ut.
(-Det var jag också.)

En tjej var riktigt nära till tårarna och flertalet andra blev högröda i ansiktet.
Då kanske ni förstår hur respektingivande han var.
Hm..

Jag tror föresten att jag ska köpa mig ett kranium.
Om ett par veckor ska vi nämligen studera skallen och det finns sjuhelsikes många delar att lära sig.
Tror det kan underlätta om man ser dem på sin faktiska plats, i mer än 2D. ^^


Imorn har jag Kemi klockan åtta,
tror det är dags för mig att gå till sängs snart.
Efter ett avsnitt av Top Model, såklart. :P

Ciao!
/E


Kommentarer
Postat av: Anita

Heheh, jag undrar vad en "ryggradar" är? ... en sån som Karlsson på taket har typ? ... Tihi!!

Cooolt cooolt cooolt!!

Hoppas ni hade kul igår!!

kram

//Nitis

2008-10-11 @ 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0