27:e September - 23.30

Det är sensen lördagkväll och jag sitter hemma.
Har precis tittat på två avsnitt av Gossip Girl,
det är så jäkla underhållande!
Sista avsnittets avslut fick mig verkligen att tappa hakan, pulsen ökades avsevärt. haha.
I'm so totally a girly girl after all, iaf när det kommer till vissa ämnen. :P
Can't wait until I'll be able to watch the next episodes. ^^

Helgen hittills har varit toppen!
Gårdagen spenderade jag hemma hos Kaja, Malin och Ella,
tittade på The IT Crowd och drack vin. (Serien är fuckin' hillarious! xD)
Sov på deras soffa, för det är trots allt en storstad och jag var inte helt sugen på att gå hem själv mitt i natten.

Vaknade kl 08 av att überpigga norskan Ella kommer ner och ska duscha.
Hon är så söt och.. sådär rosigt uppfriskande. hihi.
Hennes mamma och pappa kom idag föresten, jag är så avis!! (Vill att min family ska komma och hälsa på snart också!)

Hur som helst så tog jag mig hem (tjyvåkte spårvagnen hela vägen. hehe),
köpte nybakade bröd i kvarterets bageri och gjorde iordning en mysfrukost.
Burrade ner mig i sängen och slog på datorn. Miie! ^^

Runt kl 11 masade jag mig upp igen för att göra mig iordning.
Tog med kameran till katedralområdet (som ligger 15 min från lägenheten) för att chilla i solen och ta några foton.
Efter någon timmes strosande ringde Malin, vi beslutade oss för att göra en liten museietur och jag hämtade upp henne vid plats Bema. ^^
Visade henne mina favorittavlor och sedan promenerade vi ner till Rynek för att fika.
-Varma mackor och Latte, yummie! :)


Malin ^^
 
Imorn ska jag bestämt ha sovmorgon. hehe
Om det är gott väder ska jag fråda granndamen om jag får rasta hennes ginormous pälsboll till hund,
annars ska jag nog gå och hyra film. :]

Nu är det nog dags för mig att sova.
Ha det gott allesammans!



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0