12:e April - Alala

Har legat inne och degat mest hela dagen idag.
Men också varit på vårpromenix med Skogan,
var lite kyligare ute idag, men fortfarande skolsken. ^^

Känner mig lite dålig som varken pluggade igår eller idag,
men någon dag ledig på lovet skall man väl få ha?
Det var länge sedan jag hade fetlång sovmorgon
och banne mig,
det här är första helgen då jag inte gått till biblan sedan jul.
Bääh.
Tur att dom har stängt ibland. :P


En vän tipsade mig om ett skönt band,
lyssna: http://www.youtube.com/watch?v=aEi1lompO40


  

Tivolit i stan ^^ Gröna mattan :]


 


/E


Kommentarer
Postat av: Pamela

Det är rätt, jag har heller inte pluggat idag eller igår. Det är påsklov nu ju och då tycker jag minsann att man kan få vara lite ledig iaf nu i helgen :)

2009-04-12 @ 21:30:29
Postat av: //A.

Klart du skall ha en ledig helg!!

Vanliga helger är arbetsdagar, kristnasuperhelger = lediga dagar, hälften av dom iallafall... hahahha,... visst är det knivigt detdär med att få tiden att gå ihop!!? I know, I know...

Puss puss!!

2009-04-13 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0