20:e April - wewewe

Klockan är 02.19 när jag sitter och skriver det här.
I vanlig ordning har jag ikväll pluggat, pillat mig i naveln och pluggat lite till.
Fortfarande så känner jag mig inte helt nöjd med dagen.
Tänker att jag kunde nog fasen ha pluggat lite mer, eller åt minstonde intensivare, effektivare!
Där och då gör man ju sitt bästa, varför känns det ändå inte tillräckligt?

Vad krävs egentligen för att göra dessa 24 timmar till ett bra dygn?
När har man presterat gott nog för att vara Nöjd?

I mitt fall:
-Aldrig



Niklas är världens grymmaste,
måste bara säga det.
-Supertack för påskmusten!
Den smakade mäkta gott och bedövade hemlängtan en aning.
^^


Lyssna på:
http://www.youtube.com/watch?v=SBOJpYXxQMo&feature=related
Can't wait until sensation white Wroclaw 09! ^^

/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att göra en parasit-lärarinna nöjd borde man kanske smitta sig med ett par maskar och göra en A-klassig demonstration...?

2009-04-21 @ 22:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0