22:a April - Such a fool!

Guuud vad jag är bra på att göra bort mig!
Mitt hjärta slår fortare än det gjort på länge. haha
Royaly bortgjord.

Det fetregnar ikväll, åskar och blixtrar.
Dunderväder minst sagt.
Hoppas det fortsätter tills det är dags för sängen,
det är så otroligt mysigt att somna till oväder och vind mot fönstret.
Får mig att verkligen uppskatta de fyra väggar och det tak jag har runt omkring mig.
^^

Var precis inne på rockparty.se's hemsida,
SMK till Hultan 09! ;D
Tjoho!

It totally made my day :D

SMK! :D

Lyssna på: http://www.youtube.com/watch?v=nn2waboZ6J8


Nu ska jag koka mig en kanna kaffe
och plugga kemi,
har exam på lördag.
All kemi som vi haft under hela året.
Ska nog gå kanoners.
-not.


/E

Kommentarer
Postat av: Jonathan

En gång nattuggla, alltid nattuggla. En kanna kaffe klockan tio en onsdag låter som typiskt dig :)

2009-04-22 @ 22:44:56
Postat av: Nitis

Jo'o'då'!!

Rätt mental inställning!!

puss

2009-04-23 @ 11:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0