28:e April - Haircut!

Okey,
det är tisdag idag,
känns som onsdag.
Fast det skulle lika gärna kunna vara en torsdag och i sånna fall äre fredag imorn.
Men det är det inte.
Hm.. ;P

Visade sig att jag fixat parasitologiprovet,
precis på gränsen, men vad spelar det för roll,
ett pass är ett pass.
^^

Har också vart och klippt mig på Grunnan idag.
Var en jättesöt frissör från Holland som höll i saxen.
Måste säga att jag blev smått svettig när han drog fram rakapparaten.

Var nu inte rädda mina vänner,
det blev bra. ;)
Hehe.

Slänger med ett par photos så ni får se hure ser ut. ^^


:]  the grudge


Lyssna på: http://www.youtube.com/watch?v=nP1LLjtTl_w&feature=related

Nu är det dags för histologiplugg.
Jag har en lång natt framför mig.
Tjoho! ;D

/E

Kommentarer
Postat av: Emy

Najs hair :D

Ja trodde ockås de va onsdag idag.. men sen tänkte jag nej de är tisdag.. fast sen tänkte jag.. näe inte mer skola denna veckan. då är de fredag :D så de är alla dagar :D

2009-04-28 @ 19:13:31
Postat av: Nitisen

Najs najs frilla!!

Och coolt med parasitologin!!

Dataschittet då? =)

Nu skall jag äntligen få gå hem tänkte jag!

puss puss

2009-04-28 @ 19:14:52
Postat av: emy

va från img emy. förresten. ser ut som en smaskig snopp du har där :D

2009-04-28 @ 19:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0