3:e April - Solexplosion!

Jösses!
Kan inte greppa att det är fredag igen!
Dagarna går sinnessjukt fort!
Känns som att anatomiprovet var igår och förra helgen precis tog slut.
Hm.

Hur som helst så är vädret sanslöst stekigt här i Wroclaw.
Det var så varmt att jag var tvungen att ta av mig skinnjackan i vårsolen!
Självklart hade jag i förebyggande syfte smörjt in mig med solskyddsfaktor 50,
a la little child på två år.
bhaha.

Efter sociologilektionen var vi ett litet gäng som gick och köpte varsin öl
och satte oss vid Odra.
-Lyssnade på bra musik och lapade sol.
Grymt vad livet kan vara gott,
det gäller bara att ta vara på de fina stunderna!


Vårdag vid Odra



Nu ska jag läsa vidare om thorax.
Yey för mig!

/E

Kommentarer
Postat av: Elena

Längtar du till sommaren? Det gör jag. Sjukt mycket! =)

2009-04-03 @ 23:38:32
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0