22:a Augsti - Dans & Käftsmällar

Jag och Karin var ute en vända igår.
Dansa loss för sista gången här hemma för den här sommaren.
Det var rätt lite folk, förmodligen har alla hemvändare redan åkt tillbaks till div. studieorter.
Lite tråkigt. :/
Vi blev inte helt utan action när det plötsligt blev bråk mitt på dansgolvet och högerkrokar börjar svingas.
Karin fick sig en rejäl tjong och började blöda näsblod,
stackarn! [Kvävda fnissningar]

Vill inte verka skadeglad.
Men hur sinnes är det inte?
Klart Karin får sig en käftsmäll! [Suck]
Hur som helst gick vi hem till henne och tittade på Saw III,
kylde näsan med frusna ärtor och somnade i soffan,
precis som vi alltid gör.
Våra efterfester på Skogslundsvägen är de bästa!

Innan hotellet ^^
Jag och Karin

En tapper karin
En tapper Karin

Nu ska jag ta bilen till Åseda.
Det blir SMK på hög volym. ^^

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0