24:e Augusti - Smärta är relativt

Dagen i korthet:

Bila 2 h. Linköping US. Hand & Plastik avd. Dr S. Frågor & Svar. Planera ny operation. Skaka av skräck inför det kommande ingreppet. Kortisoninjektioner. Smärta. Blod. Aj! Viktor. Glad. Glass. Fotografering på ärr för försäkringarna. Ledsen. Viktor igen. Jätteglad! Hejdå Linköping. McDonald's. Nuggets. Bila hem 2h. Sova. Plugga.

-& that brings us here..
Nu ska jag sova igen. :]


Det är så sjukt hemskt att jag vant mig vid det här.
Vant mig vid att det ständigt är något som stramar runt halsen.
Vant mig vid att jag inte kan se mig om ordentligt utan att vända på hela kroppen på grund av min nedsatta rörlighet.
Vant mig vid att folk stirrar och ständigt frågar om mitt livs värsta upplevelse.

Det måste ändras på!

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0