28:e Augusti - Dubbad Potter

Har vart och drällt runt och fixat med massa papper nu.
Damerna på English Division-kontoret är plötsligt riktigt trevliga,
varför tyckte jag så illa om dem förra året?
Haha
Åh

Det enda jag måste posta iväg till CSN är nu betygen från förra året.
Baah, soon.. soooooon!

Tog en snabbsväng förbi Multikino på Grunnan också,
dom visade Harry Potter and the halfblood prince fortfarande,
hade inte sett den så jag skyndade upp till biosalongen, 10 minuter in i reklamen.
Det tog mig ungefär tre sekunder innan jag halvångrat mitt beslut att se den där och då.
Dubbad Harry Potter är som saltad sylt!

Måste säga att jag fällde en smärre flod av tårar när Dumbledore dog.
Jävla Snape.
Jag hatar Snape!

I mitt trapphus ^^


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0