6:e Augusti - All hail the needy

Solen skiner på det småländska höglandet.
Helt otroligt! ;P

Ska snart ut med syster och pappa till stugan,
dom ska måla klart dasset och jag kan väl lika gärna sitta där ute och plugga, tycker jag.
Tänkte smyga med kameran också och kanske ta några bilder.


På lördag får jag besök igen,
eller,
tror att det är bestämt ialla fall.
Det är så knepigt när varken han eller jag vill verka needy,
jag tror vi båda gör vårt bästa för att spela coola, som att vi inte bryr oss allt för mycket.
Till vilken  nytta egentligen?
Det blir mest konstlat och komiskt.

/Elin

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

härligt med sol =)

2009-08-10 @ 19:38:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0