18:e December - Revival!

Det har varit otroligt tyst på bloggfronten här på senaste tiden.
Skyller på den obefintliga internetuppkopplingen.
Är för närvarande helt galen på Netia, det sämsta internetbolaget genom tiderna.
Hur kan det ta över fyra månader för dem att leverera ett fungerande internet till oss?
Bah!

Med den irritationen lagd åt sidan kan jag med glädje utropa att jag är hemma.
Just precis, HEMMA! :D
Har precis slukat en bandy vetlanda med pommes och isbergssallad och vackert sköljt ner den med en liter julmust.
Fan vad livet är gott just nu! ^^ (Magknipen ignoreras högst professionellt :P)

Flygresan med Lot var bra.
Åkte från lägenheten kl 03.30, för att infinna mig på flygplatsen bara en kvart senare.
Inte tänkte väl jag på att det inte var så trafikerat vid denna ringa timma. Tss..
Väntade i ett par timmar och lyfte kl 05.30.
Väl framme i Warszawa käkade jag och Viktor en välbehövd frukost,
droppade in på tax freen' för att uppgradera barskåpen därhemma och for vidare till Arlanda.
Kommande fem timmar spenderades i en bil och..
.. Nu ..
TADA
Är jag hemmmmmmaaaa! :D
Fyra  månader sedan sist.


Ska städa undan dammråttorna, byta påslakan,
sedan mysa ned mig i sängen med sista Twilight-boken.
Uhlala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0