21:a December - Julmys

Tre dagar kvar till dopparedagen. :)
Sjukt nära, och jag peppar som fan!

Har vart på stan och fikat med en gammal vän nu på förmiddagen.
Det är alltid lika sjukt grymt att träffa henne.
Vi snittar kanske tre träffar om året, men fortfarande är det en av mina bästa vänner.
Hon är en såndär människa som inspirerar en till att vara den där man kan vara,
den man borde vara. ^^

Efter fikan gick vi och ströade runt i ett par butiker.
Hon köpte julklapp till sin mor och jag fyndade på Åhléns.
Dom ska lägga ner sin affär här i stan & har utförsäljning,
70% på allt i hela butiken.
Köpte grymt skyssta hårprodukter från Björn Axén och lite smink.
Krämer och hårfärger till mamma också. :)

Nu ska jag slicka frimärken och skicka iväg de sista julkorten.
Sen blir det lite mystime med Breaking Dawn och en kopp te. :}




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0