16:e Februari - Snorig, hostig och allmänt eländig

Tjugo år gammal och jag gnäller fortfarande över en förkylning.
Det ju jättejobbigt! haha.
Trots mosters dunderlökar och otaliga koppar citron&honungste så blir det bara värre.
Hostar som om att lungorna ska komma upp, när som helst och snoret verkar finnas i oändliga mängder!
Hallå, nångång måste det också ta slut!!
Eller?

Baah!

Har haft en lång dag på skolan idag,
i vanlig ordning fick vi virra runt på universitetsområdet för att hitta första lecturen,
tummen upp till att få TRE adresser av skolans kontor!
haha.
Parasitologi var jäkligt intressant,
det är vad jag ska ägna kvällen åt.


Trabant    Trabant   Trabant



Skymtade en gammal Trabant på en bakgård här om dagen,
jag vill så härna ha en och bara glida runt i.
Deeet är glidit! ;D


Ciao!
/E

Kommentarer
Postat av: ita

Blir du inte bättre? Jag blir inte heller bättre. Skickade jusst ett sms till Birgitta med frågan "Vart kommer allt snor ifrån?"... och nu skall jag kolla upp det på Wikipedia för jag måste verkligen få veta. Mängderna är helt otroliga! Uäääk. Puss! =)

2009-02-16 @ 21:39:55
Postat av: gurra

lilla kutens idé på att bli av med förkylningar är att smörja in bröstet i tigerbalsam.. :S lilla kuten är ju inte känd för sin intelligens, men man vet ju aldrig=) krya på dig! puss hej

2009-02-17 @ 00:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0