17:e Februari - Jävla fån!

Jag ser mig själv som en rätt social och utåtriktad människa.
Det bästa jag vet är att träffa nya människor och få ta del av deras åsikter och erfarenheter.
Alla har lixom en egen sanning, en egen syn på saker jag själv kanske tycker är självklart.
Och när man tänker till och får höra om ett annat "approach" så tycker jag att man växer lite.

Det roliga är att jag har inga problem what so ever att prata med folk,
men när det kommer till vissa personer,
personer jag verkligen vill göra gott intryck på,
så stelnar jag till.
Jag blir tyst och känner mig som ett riktigt jävla fån.

I regel tänker jag då, att har jag inget smart att säga, så kan jag lika gärna vara tyst..
Men hur fasen ska jag lära känna någon, om jag inte säger ett ord?
Och grejen här är, att jag otroligt gärna vill lära känna just dessa personer.
För det är ju dom som verkar mest intressanta!
Haha. Hur fan gör man för att komma runt den här jäkla barriären?!

Känns som jag måste skriva ett brev till Bullen.
Det var ju världens bästa tv-show!
Varför finns den inte kvar? :/
-Som vanligt är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet..
:]


I Nikko 08




/E

Kommentarer
Postat av: Anonym (men du kan kalla mig Jonathan)

Huvudet på spiken, Elin!



Så här känner jag ofta, det liksom bara låser sig när man samlar all kraft för att göra ett gott intryck. Man spänner sig och lyckas inte riktigt slappna av. En av många sämre funktioner vår lilla hjärna har! :)

2009-02-18 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0