19:e Februari - Fortfarande hostig, snorig och allmänt eländig

Hm,
den här förkylningen vill verkligen inte ge sig!
Så här sitter jag med vitlök i örat och ur mina porer osar en fabulös lökdoft!
Moster har pumpat i mig lök i varierande former under ett par dagar nu.
Dom är nog jäkligt nyttiga, alla huskurer hon gett mig,
men de smakar inte precis kanelbullar..
Senaste försöket var varm mjölk med honung, vitlök och smör.
Ja, ni kan ju tänka er..
-Tummen upp!

Imorn är det chemistry controltest på ett ämne jag inte riktigt kan.
Finns inget att hitta i böckerna heller, utan är helt lost.
Får se hur det går, kan ju inte göra mer än mitt bästa..


Nu är det dags för kojen,
tare lugnt därute i cyberspace.
herherher
/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

åhhh vad äckligt att dricka smör :o vem fan har kommit på den idén?! aja.. hoppas du blir bra snart och jag tror provet kommer gå galant idag :D

2009-02-20 @ 10:39:05
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahahhahaha... stackars Elin,... den kuren har jag inte testat ännu... men jag borde. För jag är inte heller frisk än. Tror jag har fått ont i halsen igen. =(

Krya på dig!

Kram kram!

2009-02-20 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0