28:e Februari - Önskar det var skottår

Då hade man haft en extra dag,
jag behöver verkligen en extra uppsättning av 24 timmar!
Om jag hade fått bestämma helt och hållet så hade det blivit en extra söndag,
helt klart.
Och därmed en superlång biblotekshelg,
med mina ärade vänner parasiterna!

Det var 8 grader varmt i Wroclaw idag
och klarblå himmel.
En väldigt drastiskt ändring då det låg tjockt med snö och slask på vägarna bara här om dagen.
Så otroligt skönt att äntligen bli av med kylan!
Jag smackar förnöjt och hoppas innerligt att våren är på G.

Kom precis hem från bion,
var och tittade på Slumdog Millionaire med ett par goda vänner.
Jösses vilken grym film!
Måste erkänna att jag banne mig fällde en och annan tår under slutscenen.
Är det naivt att börja hoppas på både kärlek och ödet igen?



Nu ska jag plugga parasiter,
 tjoho!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0