2:a Februari - Kunskap räddar liv!

Städade undan på rummet nyss
och hittade en gammal bok från förstahjälpenkursen från donken.
Kunskap räddar liv! -Står det..
Ja så är det nog.
Kunskap är bland det bästa jag vet.
Jag vill alltid ha mer kunskap..
Meeeeeeer kunskap!
Mmm..
Errh.. Nu har jag ju tyvärr inte så mkt kunskap i huvudet,
känns det som..
Bär mest runt på böcker, tunga böcker! :/
Det är som min mamma säger;
det man inte har i hjärnan, får man ha i  musklerna.. 


Jag har haft lite tid över på sistonde, så jag har bakat och grejat!
Visst ser muffinsarna goda ut? :)
Dom blev väldigt kladdiga, haha.
Men, marshmellowglasyren var gudomlig!


Muffinsarna jag bakade här om dagen :]  Grymt goda! ^^


Nu har jag en vecka kvar i hemstaden,
nästa spenderar jag i Stockholm med syster och skolböckerna.
Det ska bli skönt. :)


/E

Kommentarer
Postat av: Sophie

Dom blev väldigt fina :)

2009-02-04 @ 14:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0