5:e Februari - Muuuah!

Sitter här med fyrkantiga ögon.. Klockan är strax över två..
Så egentligen är det nog den 6:e Februari.
Fast jag har inte gått och lagt mig och sedan vaknat upp,
sådär som jag tycker att man skall göra för att det ska räknas som en ny dag.
8]

Hur som helst..
Har haft en sjukt skön nördig kväll.
Fastnade här vid datorn och spelade Commander Keen,
ett gammalt datorspel som jag minns från barndomen. :]
Och sen.. Sen asså..
Fasnade jag i Pokémonträsket igen.. hahahahahahah
Så jäkla kul! :D
Fast.. Inte lika kul när emulatorn helt plötsligt bestämmer sig för att lägga av
och jag inte kan hitta de "sparade" filerna.
Känns tufft att behöva börja om precis när man fått upp den till en skön lvl..
Skiiiiit..

Jaja, 
det är bara att drick upp O'boyen och gå å lägga sig istället. ^^


Commander Keen :]



/E

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jaaa, Commander Keen! Måste ta och ladda ner :D

2009-02-09 @ 12:12:19
URL: http://motyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0