22:a Januari - Finally!

Jösses så nervös jag var innan muntliga tentan med Prof. S!
Jag var sist i ledet att gå in till hans lilla "förhörsrum".
De flesta i min grupp hade klarat sig,
så jag undrade om han skulle vara inne i ett bra "flow",
eller om han tyckte att det var nog med glada ansikten för idag och skicka hem mig med ytterligare ett fail..
Hursomhelst,
in går jag och där sitter han..
BamBamBamBam (Ala hajen soundtracket)

Farbror Professor drar fram mitt prov,
kikar på det, sådär över kanten av glasögonen och börjar myllra mig med frågor.
Det gick okey och jag kan ärligt talat säga att
det här var första gången verbal diarrée någonsin hjälpt mig!
Fick en fråga jag inte visst så mycket om egentligen,
men jag babblade på om det ena och det andra,
tillslut sa han åt mig att gå hem.
Haha. Grejt!

Nu skall jag plugga History of Medicine inför imorn..
Ska tenta av ämnet helt och hållet,
ha!
Hur skall det gå? ^^


Titta på:
http://pl.youtube.com/watch?v=a-SfiiSoGc0



/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

vad duktig du är :D:D:D

2009-01-23 @ 09:06:33
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Stéphanie

Bra elin! jag tror på dej :)

2009-01-23 @ 11:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0