22:a Juli - Sonisphere i bilder

Bilder från Sonisphere den 18:e Juli.
Ber om ursäkt för förseningen. ;P


The Hives på Sonisphere
The Hives gjorde en krym spelning. Lika energiska som vanligt!
Chris Dangerous kastade ut trummpinnen och killen bredvid mig fångade den.
Lagom bittert måste jag säga! haha

Jag älskar the Hives! ^^
The Hives aeger! :D

Min syster och de sjukligt goda Smålandsrullarna! :D
En otroligt glad och nöjd syster vid Smålandsrullevagnen. Mäkta gott må jag lova!

Guitarhero-tävling :]  Full fokus ffs!
Full fokus vid Guitarhero-tävlingen. ^^

Metallica :D
Fetaste konserten på länge - Metallica!


Vissa gillar solsemestrar, andra har helst fullt upp med various semesterprojekt,
för mig finns det inget som går upp emot en livespelning med favoritbandet eller stämningen på festival!
Jag längtar redan efter festivalsommar 2010!
25 årsjubileum för Hultsfredsfestivalen,
det lär bli GRYMT! :D


/Elin

Kommentarer
Postat av: anna

ELIN! jag langtar också! kommer bli maffigt :D

2009-07-23 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0