23:e Juli - The New Ernst

Jag är min egen Ernst


Jag och syrran har målat om mammas och pappas sovrum,
från persikofärgat till vitt.
Något man egentligen borde gjort för sisådär 10 år sedan.
Men, bättre sent än aldrig! ^^

Nu ska vi bara städa undan, låta färgen torka för att sedan sätta upp diverse tavlor & instrument på väggarna.
:]

Pappa nämnde att;
-Imorn får du visst besök, Elin.
Jaa.. Jo det får jag.
Det ska bli skoj.  ;D

Har lite småplaner för helgen, får se om vi hittar på nåt kul.
Kalajs på lördag och kanske minigolf på äventyrsbanan i Korsberga. [Fritt fram om nån vill henka på! ^^]


Hellre helull än stencool.


/Elin

Kommentarer
Postat av: anna

elin! besök av jag tror jag vet vem? :)

nervöst? hihi.

hoppas ni får det bra!

vill ha uppdatering sen :D

puss my löve.

2009-07-24 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0