27:e Juli - Back to bizniz

Idag beställde jag litteraturen jag kommer behöva till nästa år.
Till skillnad från förra året så köper jag bara de få böcker jag vet jag kommer behöva.
17kg böcker till no use.
Nu blir det nog ringa 7kg istället.

Biokemiböcker, fysiologiböcker & biofysikböcker.
Det borde räcka tror jag,
enligt mina kära vänner från upper year.


Nu ska jag sova.
Undra om man kommer ha blodiga drömmar efter de avsnitt av Buffy the vampire slayer jag just såg. [Njääääh, kanske inte..]
Finalavsnittet i första säsongen var riktigt bra!
:)

Buffy the vampire slayer
It like, took forevs to find a broad sword that went with this dress.


/Elin

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!



Jag undrar om du kan tipsa om vilka böcker man behöver första terminen, känns ju onödigt att köpa på sig 17kg :)

2009-07-30 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0