12:e Juni - Royal fail

Jag har legat i sängen konstant sedan Torsdag.
Är så gruvligt besviken på mig själv,
för jag föll på mållinjen.
Pladask,
fick köttsår på båda armar och ben.
Känns som jag fått hjärnskakning också och kan inte tänka ordentligt.

Ser bara den där sista stationen i repris,
om och om och om igen.
Orden som utbyttes
och hur jag stormade ut från dissektionssalen,
uppgiven och besviken.
Så, nu skall jag vara tillbaka i Wroclaw i September,
foesoe.
Då blir det både neuro och exam i anatomi som gäller.

En positiv grej som kommit ut av det här är att jag får fira midsommar med familjen!
Beställde biljett hem idag (Exakt när jag kommer får bli en överraskning! ;P)
och kameran jag drömt om också.
Hallelulia för skatteåterbäring! ^^


Tjufjärdemaj


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0