13:e Juni - Fot i hose

Hade jag kunnat så hade jag inte stigit upp,
utan bara fortsatt ligga i sängen och stirrat tomt.
Upptäckte nya spindelnät imorse.
Det är banne mig minst fyra meter till tak här, så jag tänker inte ens försöka ta bort dem.
Mitt rum är en bra plats för spindlar helt enkelt.
Skönt,
jag är aldrig ensam.

Nu MÅSTE jag ta tag i biologipluggandet.
Det tar emot, men nu ska jag övervinna min depposida.

Äre nån som vet hur man kontrollerar tankar?
Skulle lätt behöva några tips på den fronten,
så jag slutar tänka på torsdagens hemska incident och de bittra ord som utbyttes.

När jag kommer hem i sommar skall jag göra massa kul!
Läsa böckerna jag aldrig hinner läsa,
fotografera,
spela gitarr
och hänga med mina käraste vänner.
Fifan vilken god sommar det kommer bli!
^^

Nu ska jag lyssna på en pepplåt och sedan plugga,
tjohoo vad kul! (RMI!)
;]



/E

Kommentarer
Postat av: //A.

Bittra ord? Hmm. Måste jag få höra mer om.

Cooool låt!!

Vart hittar du allt? (ballt - hahhahha rimmar) Hahah. =)

2009-06-14 @ 11:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0