17:e Juni - Mörka skogar

Lägesrapport:
Klockan är 01:30 & jag mår så grymt bra!
Har duschat en lååång dusch och ätit gott.
Nu ligger jag i sängen och halvsover.

Landade i Skavsta klockan 20,
tog flygbussen in till Linköping där mamma och syster väntade.
Så underbart att se dem!
Har inte träffat familjen sedan morbrors begravning.
Och hemma har jag banne mig inte varit sedan Februari,
det är fyra månader iväg från vännerna. :/
Det kommer bli härliga återseenden, minst sagt!

På min fotölj låg den hög med post jag fått under de fyra månader jag varit borta. (En jäkligt okaxig hög bör tilläggas)
Men i högen låg en postavi, imorn skall jag gå och hämta ut mitt paket på Posten.
Undrar vad det kan vara minsann. ;P

Dags att sova..
Jag måste stiga upp tidigt imorn..
-Not!
Tsss..
Gott med lov!

Wroclaw airport

Flygresan hem


/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

hahahah du är för jävla skön! jag var uppe vid 06.20! jises! men duuuuu, jag far till stockholm nu men vi hörs när jag kommer hem och då ska vi seeeeeeees! vi kanske kan luncha nästa vecka om du orkar gå upp så tidigt?;)

2009-06-18 @ 08:25:40
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0