29:e Juni - As above, so below

Det är fortstt grümt väder i Småland.
Sitter mest ute och gottar mig med bra böcker,
schysst musik och god mat.
Tss. Livet är gott!

Gårdagen behövdes för att ta igen helgens eskapader.
Jag sov mest hela tiden,
de stunder jag vart vaken vare fotbollstittande med pappa som gällde.
Hade vart fint om Sydafrika vunnit brons iallafall.

Och föresten!
Vare nån mer än jag som brast ut i skratt när de filmade det spanska laget innan match?
En stackars spelare var så kort att kameramannen höll på att missa honom i bild.
Pannan vart nog det enda som syntes!
Kameramannen vände tillbaka och vinklade kameran nedåt,
så den lille mannen också fick vara med i rutan.
Bahaha!

Nu ska jag beställa fler böcker,
så jag har nåt att göra framöver. ;P



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0