7:e Juni - Neuro

Jag sitter banne mig här och pluggar neuro.
Även fast jag vet att jag måste ta omprovet i September.
Tss.
Jag är så sjukt irriterad,
då det känns som att allt slit och energi jag hittills lagt ner på anatomin är bortkastad!

Men jag tänker fan inte ge mig på den här punkten.
Neuroanatomi,
fan,
jag kan ju det här!
Att jag är den mest oturliga tomte på campus är i princip ett faktum.
Tjolahopp!

Så nu sitter jag här hemma och pluggar the auditory system,
jävligt intressant skall tilläggas.
Nästa år ska jag fan ha neuroanatomi som tillvalskurs
och när jag blir stor skall jag bli neurolog!
IN YO FACE!

höhö

Jaja,
back to the books!
/E

Kommentarer
Postat av: Gollie

Det är bra kämpa på!!!!!

2009-06-07 @ 14:51:01
Postat av: Nitisen

Det är RÄTT!!

På dom bara!!

stöttar och hejjar på

2009-06-08 @ 11:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0