19:e Mars - Sidan 264

Har mest suttit på biblan de senaste dagarna och bara pluggat.
Slits mellan sjukt många ämnen, som alla ska ha prov precis samtidigt.
Det är i princip omöjligt att hinna allt, prioritering och tidsplanering är i nuläget a och o.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. :/

Hur som helst.
Satt på min vanliga plats i biblan idag [nr 165],
med ryggen mot lässalen och näsan i boken.
Satt riktigt länge och finurlade och tänkte och jämförde med atlasen som jag satt upp på bokstället.
Kapitlet var riktigt intressant och det tog mig goda tio minuter att inse vad fan det var jag satt och stirrade på.
Atlasen var uppfläkt på den skysstaste sidan man kan tänka sig,
mitt i var ett foto på en gigantisk snopp.

Jag började fnissa hysteriskt och skylde fotot med en post-it lapp.

^^

/E

Kommentarer
Postat av: //A.

Hahahah, ja det är ju också en del av anatomin!! =)

2009-03-19 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0