20:e Mars - Redan fredag?!

Sanslöst vad dagarna går fort,
här om dagen var det måndag och  nu när jag tittar i min kalender är det plötsligt fredag igen!
Hur är det möjligt?

Skrev kemitenta idag,
om electrophoresis, absorption, chromatography och proteines.
Undrar hur det gick egentligen. :/

Gårdagens snöoväder knäckte min vår-spirit,
nu vill jag mest sitta hemma med en kopp varm choklad istället för att glida runt i skinnjackan och solbrollorna.
Hrm.
Det är lite skysstare väder idag ialla fall, det känns ju bra.
Ikväll blir det nog en omgång volleyboll och sedan plugg.
Kalaskul fredagkväll, eller hur? ^^

Har en ny favolåt jag vill dela med mig av..
http://www.youtube.com/watch?v=WqEOvEoCV3w



Trapphus



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0