24:e Mars - Strumprevolution!

Jag hittar sällan [läs aldrig] rätt maka till mina strumpor.
Har alla sockor jag äger i en stor tygpåse hängande i garderoben
och det är ett riktigt pyssel att på morgonen hitta ett matchande par.
Så jag har helt enkelt börjat med något nytt,
något helt revolutionerande!
Istället för att köra på lika på både höger och vänster så grabbar jag tag i ett par jag personligen tycker passar.
Då menar jag typ:
En strumpa med Nasse, en annan med den där kängrun och vips har vi Nalle Puh tema och påklädda fötter på nolltid!
Det är alltid en tanke bakom valen,
det är viktigt tycker jag.


Idag är det Blommor på vänstern och en kossa på högern.
Gissa temat?!
:D


Nu ska jag plugga anatomi,
jippie! :)
/E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar att du går väldigt fort när du har en blomma och en kossa. för kossan vill alltid jaga blomman och äta upp blomman :)

2009-03-24 @ 21:45:52
Postat av: Anonym

Ååhh skrev ju mitt namn men de försvann. va från emyyyyy

2009-03-24 @ 21:46:22
Postat av: Zandra

tjuren ferdinand :D:D:D

2009-03-25 @ 09:49:13
URL: http://glasruta.blogspot.com
Postat av: Ita

Underbart!!

You Rock!!

2009-03-25 @ 10:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0