30:e Mars - Here it goes again

Dagens anatomitenta var en massaker,
en skyttegrav där kulorna rakt var enkelriktade.
Huvuden rullade.
Faktumet att vi alla var lika förvånade och tagna med byxorna nere känns..
..Bra?
Vill verkligen inte vara glad åt andras olycka,
men att jag inte var ensam om att känna mig som ett enda stort frågetecken efter det 70 [vanligen 80?] minuter långa plågosamma provet känns ialla fall som en liten tröst.
Klen tröst må tyckas.

Nog klagat nu!


Hörrni,
jag har kommit fram till att man bör hålla sig på armlängs avstånd från damer med parfymflaskor.
Här om dagen gav jag en av mina bedårande mostrar en komplimang,
"Jösses så gott du luktar!", sa jag..
Och innan jag visste ordet av fick jag en, två, nej! TRE sprut av denna ädla vätska.
Plötsligt luktade jag rysk gammal aristokrattant så det bara skrällde om det!

När jag tar på mig min halsduk känner jag fortfarande lukten.
-Kalas!



Här kommer en grüm låt, som får mig på sjuktbra humör.
Våren är påväg dudes! :D





Nu ska jag sova :]
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0