24:e Maj - Chilla Gunilla

Mjääp!
Det är halvtid nu lixom,
har kokat mig en kopp kaffe och rotat fram Nutellaburken.

Snart ska jag ta mig an öga och öra,
eller i alla fall läsa igenom materialet.
Huruvida jag kommer kunna det till provet imorn har jag ingen aning om.
Hrmm..

Får se om jag hinner gå igenom några gamla prov också,
brukar alltid bli så frustrerad när jag inte gjort det och klasskamraterna hävdar att minst 20 frågor var gamla.
Så.. Imorn på morgonen blire nog oldtestquestion-time.
Det fordrar dock att jag går till sängs snart,


Vill bara dela med mig av vad jag går och lyssnar på i mina hörlurar nu för tiden.. ^^



Kings of Leon och Maxïmo Park har lite utav återuppstått i I-tunes här hemma. 

 
Tillbaks till böckerna! ^^
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0