24:e Maj - Självrannsakning

Pastel does it again


Idag satt jag bredvid en härlig snubbe på bibblan.
Ska jag vara ärlig så gick det inte en halvtimme mellan de gånger jag blev irriterad på honom.
Han hade otaliga ticks och underliga saker för sig;
Satt och klickade med sin kulspettspenna
och mellan varje sida han läste i sin ruskigt tjocka bok tittade han upp, sådär som bara glasögonormar kan, och flackade runt salen med nojig blick.
Varje gång han lade sin bok på bordet framför sig smekte han pärmen lätt för att sedan slå lite på den.
En såndär dutt, eller markering för "sådärja älskling, där skall du ligga".
Haha.

Får mig att tänka efter om jag själv har några konstiga saker för mig på bibloteket,
som andra helt enkelt irriterar sig över.
Det skulle vara sjukt intressant att få höra!

Det här är helt klart en av tjusningarna med att gå till en offentlig studieplats! ;]


Imorn är det dags för neuroprov,
tänk på mig en extra gång! ^^


/E

Kommentarer
Postat av: Emy

hahaha. kul det där med klappen, där ska du ligga min lilla älskling :P

men du har en grej du gör. trycker så jävla hårt med pennan så man hör risp risp. klick klick. hahaha :)fast den visste du nog redan :P

Pusss!

2009-05-24 @ 17:20:25
Postat av: Anonym

fattar itne varför namnet aldrig kommer med.. är från kissen iaf!

2009-05-24 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0