30:e Maj - Energi på kapsel

Funkar det verkligen?
Jag är både skeptisk och lite skraj för det där.
Men då det är bråda tider och jag ändå kommer på mig själv sitta och surpla Redbull eller kaffe flera gånger dagligen var steget varken stort eller svårt att göra.
-Coffeinetabletten simmade lätt ner i magen med en stor klunk vatten.

Men nu ligger jag ändå här i sängen med halvstängda ögonlock och dimmig blick.
-Jag är trött.

Och egentligen är inte det så konstigt,
efter en heldag på bibloteket.
Så, jag får vara trött
och jag tänker unna mig många timmars sömn,
för det är min hjärna värd!


/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag körde med koffeintabletter i spanien! och det funkade väl ganska bra, blandade med cola och choklad också för värsta effekt :p men duuu! NÄR KOMMER DU HEM? :D du har undvikit den frågan ett tag nu, kom igen! sluta vara så hemlig!

2009-06-03 @ 09:14:56
URL: http://glasruta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0