8:e Maj - Vavamuffin

Det är plötsligt fredag igen,
dagarna har aldrig gått så fort som de gör just nu.
Igår kom jag fram till att det redan är fyra veckor sedan påsk.
Helt sanslöst!

Har otroligt många tentor framöver,
det gäller att ta en dag i taget.
Försöker plugga ikapp neuron nu.
Det är så mycket enklare att förstå den när man känner till hjärnans morfologi.
Så det är nog det jag får ta och rikta in mig på i det närmaste,
nästa steg blir att lära sig nervernas spår genom kroppen.
Tjoho!
Sjukt intressant men jävligt abstrakt. ^^


Varje år arrangeras det studentjippon här i stan.
Karnevaler, konserter, båtfester och och och för alla ungdomar som studerar på universitet.
Ikväll ska jag och kusin på juvenaliakonsert.
Det blir rock och raggae :]
Ska bli skoj så skoj,
så det är dags för mig att välja outfit för kvällen.
hehe.

Här kommer ett smakprov på den polska raggae vi kommer studsa till ikväll ^^




/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0