9:e Maj - No excuses

Hm.
Jag har en skitkonstig vana.
När jag blir lite på lyset och inte känner mig helt tillrätta
så drar jag hem.
Oavsett när, 
var & hur.
Haha.
Tycker synd om mina kära kusiner,
som förmodligen kliade sig i huvudet när de fick mitt sms.
Vart tog jag vägen?
Hm..

Tror jag ska börja lämna telefonen hemma också.
Den där manicken får mig att må lite dåligt.
-Varför svara du inte?!
-Vad ska du med en telefon till om du inte har den med dig?!


Alltså,
jag vill inte vara anträffbar jämt och ständigt,
för jag har inte alltid något att säga.
Så, from now on ska jag nog banne mig stänga av den
och lixom bara ha den på när det passar mig,
när jag har lust med det.
Vill jag bli nådd, så kommer du kunna nå mig.
Japp,
så får det bli!


Lyssna på den här och bli sill!: http://www.youtube.com/watch?v=FTPO6XM_IxM



Wroclaw@nite



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0