10:e November - Internetlos, still!

Netia ar segast i stan?!
Har fortfarande inte internet, buuuhuuu!

For nagra dagar sedan lade vart varmesystem av ocksa,
sa min nasa var aldeles rod i flera dagar.
Nu har jag forkyld. :(
Hur som helst ringde jag och hetsklagade till ett random nummer jag hittade pa gasvarmaren
och ett par timmar efter det stod en gubbe i jeansjacka fran nittiotalet dar inne i badrummet och pysslade.
Nu funkar den igen, vi har bade varmvatten och varma element numer!
Ingen sjalvklarhet har i Polen inte!

Nu ska jag och Skogan dra till Fenix (stans aldsta shoppingstalle) och kopa dammsugare. :)
Igar var vi pa gymmet for forsta gangen, och ikvall ska vi pa joga.
Tjohooo! :)

Second year hell yeeeah! :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0