28:e November - In a cave

Fortfarande inget internet hemma pa ul. Ruska. (Die Netia dieeee!)
Det har gor ju visserligen att jag far traffa en massa nya intressanta personer.
Ta den har gubben som sitter bredvid mig just i detta nu.
Ingen jag vanligtvis skulle behova dela andrum med. Hrm.

Han knackte precis sin andra bira och sitter och tittar pa boxningsvideos
med den mest storande musik jag nagonsin hort. Ljudet ar sjalvklart pa max,
forstar inte varfor hans trummhinnor bjuder pa riot! :/
Forut kikade han over min axel och skrattade.
FAAN! NU GOR HAN DET IGEN.. !!
19 minuter kvar pa min internettid.. Naa.. Jag tror jag drar..

Tillbaks till lagenheten och min biokemibok.
Mm..

Tror jag har en kall ol i kylen foresten.
Den ska jag knacka. haha.
Bara for att hedra min kare granne pa dator nr 18.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0