2:a November - Witaminka

Kl är 17.25 och jag sitter på ett rött och ruffigt café nere på Rynek.
Jag packade ner min bärbara och tog en liten promenad.
Det är höst i Wroclaw idag och runt omkring mig sitter mysiga gamla damer.


Höst i Wroclaw



Kan inte ladda upp några fancy bilder, då vi fortfarande inte har nåt internet. :(
Fast jag har massor med roliga foton jag vill dela med mig av till er.
Bilder från vår inflyttningsfest, bilder på nya lägenheten, bilder från helgens vilda halloweenfest.
Snart.. Snaaart ska ni få ta del av dem. :)

Jag satt i 40 minuter med Netia och försökte ta reda på vad som var felet,
varför de inte hört av sig & varför vi efter 20 dagar fortfarande inte hade internet.
Tjaa..
Det visade sig att de slarvat bort vårt kontrakt och att det nu kommer ta ytterligare 30 dagar, minst,
för oss att få the world wide webb.
Suck.


Årskurs 2 i Med-school är hittills jättelugn.
Bara sitter och väntar på att det skall komma igång,
det lixom kliar lite i fingrarna.
Men,
det kanske är såhär året kommer vara?
Hm..

Ska ta tag i sjukhuspraktiken nu i november tror jag,
så man får lite mer att göra. :)
Det kanske låter skumt i era öron,
men att inte ha något jag absolut MÅSTE plugga eller inte kan klara mig utan gör att det kliar i mina fingrar.

That's all for now you guys.
Nu måste jag kila hemåt, ta tag i sopborsten och städa iordning i lägenheten.
Kl 19 kommer tjejen som äger lägenheten och tittar in.
Får se om hon tycker att vi tar väl hand om hennes parkettgolv.
;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0