8:e Oktober - Internetlös tös

Jag och Skogan har flyttat in i vår nya lägenhet.
Den är sjukt fin & läget är superbt! ^^
Är allt vad vi letat efter.. :)
Har inte skaffat internet ännu dock, 
så det har varit knapert med inlägg på bloggen på sistonde. :/
Detta ska det bli bättring med såfort Dialog har installerat sitt modem hos oss
och jag har kopplat in vår hypade router. 
Oh yes!
Vad har hänt sedan sist?
Sensation white
Skolstart
Flytt
Återseende av klasskamraterna
Mycket mer än så äre inte. 
Skogan sitter och sjunger med till MTV,
överlycklig för att få se på TV.
Jag är lyrisk över att ha tillgång till facebook.
Men no more, 
nu ska vi iväg till Nordea för att betala hyran för Oktober. 
Tjarrå på ett tag. ^^ 
/E

Kommentarer
Postat av: Zandra

åhh! har sensationwhite varit redan?! men hur är allt?! jag åker om 12 dagar! undrade tusan var du tog vägen osv! shit, vad roligt att ni har en fin lägenhet nu och att allt verkar bra. jag saknar dig och älskar dig

2009-10-08 @ 20:48:17
URL: http://glasruta.blogspot.com/
Postat av: Elin

Japp, Sensation white var grejt :D

Allt flyter på, nya lägenheten är verkligen super!

Hur känns det inför resan?

Har du packat allt? Saknar dig älskling! ^^

/E

2009-10-11 @ 16:52:53
URL: http://hanssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0