27:e September - Ruttet

Mitt liv känns rätt ruttet just nu.
Undrar ju lixom vad fan jag sysslat med under hela detta året.
Plugga dag ut och dag in, klara delproven och sedan få black-out på exam, när det verkligen gäller.
Alla som gick in till Professorn kom ut med en sign,
utom Elin. Suck.
FetFail på mig!
:(


Från köket hör jag hur moster gör inlagda gurkor och lyssnar på polska 40-tals klassiker på radion.
Som om det skulle kännas tröstande.

Här sitter jag,
med ett helt hav mellan mig och min familj.
Hundratals kilometer till mina barndomsvänner.
Fan också,
idag känns allt ruttet
ruttet
ruttet.

Midsommar i Kulla 09

Midsommar i Kulla 09

Bilder från midsommar i Kulla 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0