21:a April - Återinsatt

Tjaa'a..
Viktor och jag har sedan ett tag tillbaka planerat en resa till Rom nu i helgen.
Igår var vår flight inställt, men nu verkar den vara återinsatt.

Helt ärligt är jag lite nervös över det hela.
Grubblare som jag är sitter jag och funderar på allt som "kanske kan hända". :/
Tänk om återresan på lördag blir inställd? (Hur skall vi ta oss tillbaka till Wroclaw? Tänk om vi missar massa viktigheter i skolan?)
Tänk om planet störtar?
Tänk om vulkanen får spatt och sprutar lava över hela jorden?!!
(Mja, mjä.. Okej då.. Då spelar det nog ingen roll vart man befinner sig på Tellus.)
Ah, you get the picture!

Jag ser sjukt massa fram att få se Colloseum, Fontana di Trevi, St Peterskyrkan & kanske påven rent av,
men, jag är lite nervös över flygtjallet - och vulkanen som verkar ha världens mest onådiga släng av PMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0