21:A April - Trinity College

Trinity College, Dublin



:D

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka härligt våriga bilder!

2010-04-21 @ 22:17:20
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej! Hittade din blogg lite av en slump idag. Det är så att jag går på samhällsprogrammet med europainriktning i Borås. Just nu arbetar vi med ett ganska stort projekt "Ung i Europa", där min grupp fick Polen och jag i min tur fick ansvar för att ta reda på information om skolan. Du skulle inte vilja svara på några frågor jag har om det? Vore verkligen till jättestor hjälp! Jag undrar lite som bland annat vad skillnaden är mellan skolan i Polen och Sverige? Hur stor är valmöjligheten för polska ungdomar att själva påverka vilka kurser man vill läsa och vilket yrke man vill bli? Sen undrar jag självklart hur det kommer sig att du pluggar där, och vad du tycker?

Oändligt tacksam för svar (via mejl)

Mvh

Olivia

2010-04-22 @ 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0