8:e Februari - Materialist, javisst!

Sitter i sängen nu och klickar mig runt på diverse bloggar.
De flesta handlar om saker folk vill ha, har skaffat eller vill göra sig av med.
Ska jag vara ärlig så är jag trött på det.
Det är helt sjukt vad man har blivit materialist på sistonde!

Jag vill inte påstå att jag är bättre själv. Jag är en bra konsument jag med!
Men, har insett att jag inte behöver den nyaste modellen av Sony Ericssons mobiler,
den snabbaste datorn med oändligt mycket hårddiskutrymme, de nyaste kläder av favoritmärket.
Önskar bloggvärlden kunde utnyttjas till sin fulla potential, bli lite mer produktivt.

Mode i all ära,
men kunde vi inte använda detta forum mer till att fritt uttrycka våra tankar och åsikter?
Jag vill se färre snorungar som bloggar om skitmode och FLER belevrade, smarta & eftertänksamma fritidsskribenter!

Måhända har jag bara hittat fel sajter, missat rätt knapp och klickat fel.
Men varför, varför är det bara de tugummituggande småflickorna som uppmärksammas?



Kommentarer
Postat av: Johanna Pettersson

Hej Elin.

Måste bara säga att din blogg är sjukligt bra :) Följer den då och då men varje gång så sitter jag och småfnissar lite halvt högt. Hoppas på lite mer uppdatering snart om hur det går nere i Polen. Och hoppas att allt är bra med dig.



Hälsningar Johanna

2010-02-09 @ 01:20:18
URL: http://yooschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0