24:e Januari - Islands

Hejhopp!

Har legat och latat mig mest hela dagen,
det mest aktiva jag gjort är att gå ner till Ica Maxi [Som ligger hela 150 meter bort! -Wow, jag vet!]

Där gick jag loss på godishyllan.
Lösgodis halelulia! :*
Fick även med mig följande hem:
-Flingsalt [Saltfantast som jag är så måste jag bunkra upp nu när man kan!]
-Vitlöksörtkrydda [Godaste kryddan till alla sorters kött!]
-Strössel
-En bakbok om muffins :}

Jag har föresten kanske inte sagt att jag är hemma va?
Hemma-hemma, som i Sverige, Småland.
Det känns så otroligt gött att få sova i min egna säng,
tjaffsa med mamma om absolut inget alls för att fem minuter senare smyga fram och be om förlåtelse.

Det är slut på termin tre i Polenland och nummer fyra i ordningen startar inte förän 15:e Februari.
Beslutade mig för att det var dags att ta tag i praktiken från årskurs ett, så det är vad jag kommer att göra nu under lovet.
Har fått en plats på ett ålderdomshem här i stan, det handlar om palliativ vård,
så, vård av människan i livets slutskede.
Det lär nog bli tufft, men otroligt lärorikt!
Imorn är första dagen, önska mig lycka till! :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

oh, ännu en polsk smålänning! :D varifrån småland är du?

2010-01-24 @ 23:58:31
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0