15:e Juni - One to go

Hej hopp!

Har precis fått resultatet till tentan jag skrev igår.
Det gick bra! Så jäkla skönt! :}
Nu är det bara en endaste ynka tenta kvar.
(Den fetaste, svåraste, jobbigaste = biokemi såklart!)

Jag ska sätta mig och äta en bit av jordgubbspajen jag bakade igår och dricka en kopp kaffe
och  låtsas att jag är superpepp inför biokemiplugg.
Tänkte använda mig av min systers måtto: Var glad, så blir du glad,
fast i formen av: Var pepp, så blir du pepp!

Tror ni det kommer funka? :P


Kommentarer
Postat av: Ali

hej Elin, jag heter ali och jag pluggar också medicine fast i Lublin, men skulle jag kunna ta din mail? om det är okay för dig såklart skulle vilja fråga dig några frågor bara.



Ha det bäst, och lycka till med alla dina prov.

2010-06-15 @ 20:49:05
Postat av: //A.

Klart det kommer funka!

- Pepp pepp!!

Du är bäst!

PUSS!

2010-06-20 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0